Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEnie, Rosemary Olive Mbone
TitelBuilding beyond the Evaluation Of Environmental Education and Sustainable Development in African Schools and Communities: The Women Global Green Action Network (WGGAN) Africa Perspective
QuelleIn: Convergence, 39 (2006) 4, S.69-72 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-8146
SchlagwörterSanitation; Health Education; Environmental Education; Females; Public Health; Rural Areas; Foreign Countries; Sustainable Development; Food; Nutrition; Disease Control; Global Approach
AbstractThis article describes the Community Health Education and School Sanitation (CHESS) Project, an initiative by the Women Global Green Action Network International to support community-based environmental projects in Africa. The CHESS Project uses women, children and youth to develop more sustainable health and sanitation systems in urban and rural areas in Africa. The aim of the CHESS Project is to reduce diseases, increase food production, and improve nutrition within communities across Africa. (ERIC).
AnmerkungenNational Institute of Adult Continuing Education. Renaissance House, 20 Princess Road West, Leicester, LE1 6TP, UK. Tel: +44-1162-044200; Fax: +44-1162-044262; e-mail: enquiries@niace.org.uk; Web site: http://www.niace.org.uk/Publications/Periodicals/Default.htm
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Convergence" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: