Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWilson, Maja
TitelWhy I Won't Be Using Rubrics to Respond to Students' Writing
QuelleIn: English Journal, 96 (2007) 4, S.62-66 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-8274
SchlagwörterTeacher Student Relationship; Writing Instruction; Teaching Methods; Scoring Rubrics; Student Evaluation; Feedback (Response); Values; Writing Evaluation; Writing Teachers; Educational Practices; Educational Principles; Teacher Response; High Schools; Revision (Written Composition)
AbstractMaja Wilson believes that efforts to standardize language through rubrics and generalized comments provide a disservice to students and undermine the power of the reading and writing experience. She advocates making use of our subjectivity as readers, conceding that her values cannot be standardized and often shift in response to interactions with students and their writing. (Author).
AnmerkungenNational Council of Teachers of English. 1111 West Kenyon Road, Urbana, IL 61801-1096. Tel: 877-369-6283; Tel: 217-328-3870; Web site: http://www.ncte.org/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "English Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: