Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrady, Berni
TitelDeveloping Innovative Responses to the Education of Adults and Young People: The Irish Experience
QuelleIn: Convergence, 39 (2006) 2-3, S.39-47 (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-8146
SchlagwörterForeign Countries; Adult Education; Adult Literacy; Popular Education; Lifelong Learning; Ireland
AbstractThis author, director of AONTAS (National Association of Adult Education, Dublin, Ireland), presents this paper in three sections. First, she describes briefly the context in which those people who are involved in adult education are working and some of the changes that have affected the development of the adult education service in the Republic of Ireland. Then she shares some of the developments in policy and practice currently taking place. Lastly, she ends this paper with some of the challenges now facing those people involved in adult education as well as the lessons learned. (Contains 4 online resources.) (ERIC).
AnmerkungenNational Institute of Adult Continuing Education. Renaissance House, 20 Princess Road West, Leicester, LE1 6TP, UK. Tel: +44-1162-044200; Fax: +44-1162-044262; e-mail: enquiries@niace.org.uk; Web site: http://www.niace.org.uk/Publications/Periodicals/Default.htm
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Convergence" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: