Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFoster, Michele; Lewis, Jeffrey; Onafowora, Laura
TitelGrooming Great Urban Teachers
QuelleIn: Educational Leadership, 62 (2005) 6, S.28-32 (5 Seiten)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterTeaching Methods; Enrichment Activities; Master Teachers; Urban Schools; Academic Achievement; School Districts; Program Descriptions; After School Programs; Teacher Improvement; Elementary Schools; California; New Jersey
AbstractMaster teachers working in real urban classrooms have shared their exemplary teaching practices in an After-School Pedagogical Laboratory (L-TAPL), a program for elementary students that aims to improve the achievement of urban students and the competence of their teachers. The L-TAPL enrichment program curriculum includes language arts, math, science, as well as arts and this program is launched in three urban school districts in California and New Jersey. (Author).
AnmerkungenAssociation for Supervision and Curriculum Development, 1703 N. Beauregard Street, Alexandria, VA 22311. Web site: http://www.ascd.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: