Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPerna, Mark C.
TitelBe Bold ... Be Enrollment Rich
QuelleIn: Techniques: Connecting Education and Careers, 79 (2004) 8, S.24-25 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1527-1803
SchlagwörterStellungnahme; Marketing; Career Education; Technical Education; Competition; Enrollment
AbstractIn this paper, marketing specialist Mark Perna offers advice on how career and technical schools can market themselves and their programs. To become "enrollment rich," he suggests the following: (1) develop a brand plan--something that separates your organization from competitors in the mind of the community; (2) deliver the message--the community needs to know about the facilities, programs and benefits you offer; and (3) develop strong partnerships and strategic alliances with marketing firms or printing specialists who understand the business and can help achieve goals. (ERIC).
AnmerkungenAssociation for Career and Technical Education (ACTE) Headquarters, 1410 King Street, Alexandria, VA 22314. Tel: 703-683-3111.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Techniques: Connecting Education and Careers" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: