Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBhalalusesa, Eustella Peter
TitelEducation for All in Tanzania: Rhetoric or Reality?
QuelleIn: Adult Basic Education: An Interdisciplinary Journal for Adult Literacy Educational Planning, 15 (2005) 2, S.67-83 (17 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1052-231X
SchlagwörterForeign Countries; International Organizations; Developing Nations; Educational Policy; Equal Education; Access to Education; Adult Basic Education; Literacy Education; Tanzania
AbstractIn April, 2000, more than 1,100 participants from 164 countries gathered in Dakar, Senegal, for the World Education Forum sponsored by the United Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization (UNESCO). Participants included teachers, prime ministers, policy makers, executives from non-governmental organizations, and heads of major international organizations. They adopted an ambitious agenda for improving basic education in their respective countries by 2015. Here is a report on progress in Tanzania. (Author).
AnmerkungenCommission on Adult Basic Education. Tel: 315-422-9121; Web site: http://www.coabe.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Adult Basic Education: An Interdisciplinary Journal for Adult Literacy Educational Planning" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: