Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMacht, Lauren-Nicole; Preece, Jenny
TitelHow Accurately Do Instructors Judge Students' Attitudes Online? A Measurement of Expectations and Level of Satisfaction with an Online Information Systems Masters Program.
QuelleIn: Association for Learning Technology Journal, 10 (2002) 3, S.70-82Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0968-7769
SchlagwörterComparative Analysis; Higher Education; Masters Programs; Online Courses; Student Attitudes; Student Characteristics; Student Surveys; Teacher Student Relationship
AbstractDescribes a study that was conducted to examine issues of expectations, concerns, demographics, and satisfaction level of students in an online masters program. A comparison of instructors' opinions and results of student surveys revealed that online instructors did have a good grasp of online students' expectations, concerns, demographics, and satisfaction level. (Author/LRW)
AnmerkungenAlt-J Subscriptions, University of Wales Press, 6 Gwennyth Street, Cathays, Cardiff CF24 4YD, UK. e-mail: journals@press.wales.ac.uk; Web site: http://www.uwp.co.uk/book desc/alt.html/.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Association for Learning Technology Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: