Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDuffy, Tim; Gilbert, Iain; Kennedy, David; Kwong, Poon Wai
TitelComparing Distance Education and Conventional Education: Observations from a Comparative Study of Post-Registration Nurses.
QuelleIn: Association for Learning Technology Journal, 10 (2002) 1, S.70-82Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0968-7769
SchlagwörterComparative Analysis; Conventional Instruction; Cultural Influences; Distance Education; Foreign Countries; Higher Education; Individual Differences; Hong Kong; United Kingdom
AbstractThis retrospective study presents a comparison of assessment results achieved by distance learning students undertaking the same module in a degree course to compare the quality of distance education versus conventional instruction in the United Kingdom and Hong Kong. Identifies educational, cultural, and personal factors to explain higher scores among distance learning students. (Author/LRW)
AnmerkungenAlt-J Subscriptions, University of Wales Press, 6 Gwennyth Street, Cathays, Cardiff CF24 4YD, UK. e-mail: journals@press.wales.ac.uk; Web site: http://www.uwp.co.uk/book desc/alt.html/.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Association for Learning Technology Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: