Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMellin, Alison E.; Winton, Pamela J.
TitelInterdisciplinary Collaboration among Early Intervention Faculty Members.
QuelleIn: Journal of Early Intervention, 25 (2003) 3, S.173-88Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-8151
SchlagwörterDisabilities; Early Childhood Education; Environmental Influences; Faculty Integration; Higher Education; Integrated Services; Interdisciplinary Approach; Predictor Variables; Preservice Teacher Education; Teacher Attitudes; Teacher Collaboration; Work Environment
AbstractQualitative and quantitative methods were used to investigate interdisciplinary practices of 116 early intervention faculty. Faculty engaged in a small amount of interdisciplinary teaching in their preservice programs. Quantitative results indicated work environment variables were the strongest predictors of the level of interdisciplinary collaboration. (Contains references.) (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Early Intervention" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: