Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTippetts, Zachary
TitelIncreasing Substitute Teacher/Permanent Teacher Communication through a Communication Format Development Meeting: A Case Study.
QuelleIn: SubJournal: For Personnel Responsible for Substitute Teaching, 3 (2002) 2, S.65-86Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Skills; Elementary Secondary Education; Interpersonal Communication; Planning; Substitute Teachers
AbstractInvestigated that communication process between substitute teachers, teachers, and administrators, analyzing the process of getting substitutes and permanent teachers together to discuss their respective communication techniques in a planning meeting. While administrators and teachers considered the meeting successful, substitutes did not feel like much was accomplished. (SM)
AnmerkungenSubstitute Teaching Institute, 6516 Old Main Hill, Logan, UT 84322; Telephone: 800-922-4693.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: