Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Azim, Diane |
---|---|
Titel | Understanding Multiplication as One Operation. |
Quelle | In: Mathematics Teaching in the Middle School, 7 (2002) 8, S.466-71 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1072-0839 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Arithmetic; Mathematics Instruction; Middle Schools; Multiplication; Problem Solving; Teaching Methods; Thinking Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Addition; Arithmetik; Arithmetikunterricht; Rechnen; Mathematics lessons; Mathematikunterricht; Middle school; Mittelschule; Mittelstufenschule; Multiplikation; Problemlösen; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Denkfähigkeit |
Abstract | Describes teaching methods and student-created methods for conceptualizing multiplication with rational numbers. (YDS) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |