Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHu, Shouping; Kuh, George D.
TitelMaximizing What Students Get Out of College: Testing a Learning Productivity Model.
QuelleIn: Journal of College Student Development, 44 (2003) 2, S.185-203Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0897-5264
SchlagwörterCollege Environment; College Students; Higher Education; Learning Theories; Models; Outcomes of Education; Productivity; Student Personnel Services
AbstractTests a learning productivity model for undergraduates using hierarchical linear modeling. Perceptions of the campus environment influenced student learning productivity by affecting institution-level student effort, learning efficiency, and student gains. Student affairs professionals can promote higher levels of student learning by helping to create environments that enhance learning efficiency and engage students in educationally purposeful activities. (Contains 45 references and 3 tables.) (GCP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Student Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: