Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMason, Christine Y.; McGahee-Kovac, Marcy; Johnson, Lora; Stillerman, Sandy
TitelImplementing Student-Led IEPs: Student Participation and Student and Teacher Reactions.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 25 (2002) 2, S.171-92Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterDisabilities; Individualized Education Programs; Program Effectiveness; Secondary Education; Self Advocacy; Self Determination; Student Empowerment; Student Participation; Student Rights
AbstractInterviews with 35 students who participated in student-led Individualized Education Program (IEP) meetings confirmed that students were able to describe the purpose and benefits of an IEP, their disabilities, and their rights. Observation of student participation in IEP meetings for five students verified that all participated throughout their IEP meetings. (Contains references.) (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: