Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLawson, Anton; Benford, Russell; Bloom, Irene; Carlson, Marilyn; Falconer, Kathleen; Hestenes, David; Judson, Eugene; Piburn, Michael; Sawada, Daiyo; Turley, Jeff; Wyckoff, Susan
TitelEvaluating College Science and Mathematics Instruction: A Reform Effort That Improves Teaching Skills.
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 31 (2002) 6, S.388-93Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0047-231X
SchlagwörterCurriculum Evaluation; Educational Change; Educational Quality; Excellence in Education; Higher Education; Instructional Effectiveness; Mathematics Education; Preservice Teacher Education; Science Education; Scientific Principles; Arizona
AbstractReports evaluative data on five courses that have taken part in a curriculum reform effort called the Arizona Collaborative for Excellence in the Preparation of Teachers (ACEPT). Discusses the effects of those teaching reforms on substantial improvements in student achievement. Includes principles of effective teaching, reformed teaching observation protocol, and the nature of science survey sheets. (Author/KHR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Science Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: