Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKim, Jaewoo; Oh, Won Kun
TitelA Case Study on the 7th Grade Students' Process of Revising Their Own Inquiry Problems in the Course of Group Discussion and Self Reflection.
QuelleIn: Journal of the Korean Association for Research in Science Education, 22 (2002) 2, S.267-75Verfügbarkeit 
Sprachekoreanisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1226-5187
SchlagwörterDiscussion (Teaching Technique); Foreign Countries; Inquiry; Junior High Schools; Middle Schools; Science Education; Teaching Methods; South Korea
AbstractAnalyzes the process of how the inquiry problem is revised and improved. Involves 7th grade students in the study, discussing the inquiry problem to be investigated. Reports that students always discussed the method in light of the problem, and the existence of the method of the problem affected the endurance of problem. (Author/YDS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Korean Association for Research in Science Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: