Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLim, Chaeseong; Wang, Kyungsoon
TitelEffects of Project Activities Based on Multiple Intelligences to Elementary School Children's Science Achievement.
QuelleIn: Journal of the Korean Association for Research in Science Education, 21 (2001) 1, S.13-21Verfügbarkeit 
Sprachekoreanisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1226-5187
SchlagwörterAcademic Achievement; Elementary Education; Foreign Countries; Multiple Intelligences; Science Activities; Science Instruction; Science Projects; South Korea
AbstractExamines the influence of project activities based on multiple intelligences on the science achievement of elementary school children. Explains the proportions of variance of science achievement by General Intelligence (GI), analyzes Multiple Intelligences (MI), and investigates the influence of project activities that used various aspects of MI. (Contains 18 references.) (Author/YDS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Korean Association for Research in Science Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: