Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWright, Vivian H.; Marsh, George E.; Miller, Michael T.
TitelA Critical Comparison of Graduate Student Satisfaction in Asynchronous and Synchronous Course Instruction.
QuelleIn: Planning and Changing, 31 (2000) 1-2, S.107-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0032-0684
SchlagwörterDistance Education; Educational Technology; Graduate Students; Participant Satisfaction; Teaching Methods; Web Based Instruction
AbstractCompares satisfaction of two groups of graduate students enrolled in the same graduate-level technology course: one using the traditional in-class instructional method (synchronous); the other using Internet-based instruction (asynchronous). Finds, for example, that students receiving Internet-based instruction completed their assignments in one-quarter less time than students receiving traditional instruction. Includes lengthy discussion of all findings. (Contains 31 references.) (PKP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Planning and Changing" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: