Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNoble, John H., Jr.; Stretch, John J.
TitelGrade-Induced Beliefs about Undergraduate Generalist Social Work Practice Competency.
QuelleIn: Evaluation Review, 26 (2002) 2, S.213-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0193-841X
SchlagwörterBeliefs; Competence; Criterion Referenced Tests; Grades (Scholastic); Higher Education; Measures (Individuals); Norm Referenced Tests; Self Report; Social Work; Social Workers; Student Evaluation; Undergraduate Students
AbstractCompared standardized criterion-referenced achievement testing of undergraduate generalist social work knowledge (based on correct answers to specific questions) to several norm-referenced measures of student learning, including self-reports and instructor-imposed grades. Discusses weaknesses of each approach and implications for the assessment of social work candidates. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Evaluation Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: