Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTaylor, Neil; Lucas, Keith B.
TitelSome Learning Outcomes from a Science Programme for Pre-service Primary Teachers Undertaken in the Context of a Developing Country.
QuelleIn: Evaluation & Research in Education, 15 (2001) 4, S.228-49Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0950-0790
SchlagwörterConstructivism (Learning); Developing Nations; Elementary Education; Elementary School Teachers; Foreign Countries; Preservice Teachers; Science Education; Teacher Education; Fiji
AbstractStudied the learning outcomes of a science teaching program for preservice teachers in Fiji using quantitative and qualitative techniques. Results for 24 teachers show that students involved in the constructivist pedagogy generally developed a deeper conceptual understanding of the topic, and in some cases these learning outcomes could be linked to activities undertaken during the program. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Evaluation & Research in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: