Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKane, Jan; Warton, Pamela
TitelVocational Education: The Effects of Employment Preparation Programs on Self-Concept in Low Academic Achieving Students.
QuelleIn: Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research, 10 (2002) 1, S.23-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1039-4001
SchlagwörterCoeducation; College Preparation; Employment Potential; Foreign Countries; Job Skills; Low Achievement; Secondary Education; Self Concept; Vocational Education; Australia
AbstractComparison of students in vocational education programs (n=31) versus postsecondary preparation programs (n=28) in three Australian high schools (all-boys, all-girls, co-ed) showed that low achievers in vocational education had greater increases in self-concept, regardless of school type. Co-ed students had greater increases in total self-concept. (Contains 36 references.) (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: