Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inErb, Thomas O.
TitelTransformative Organizations for Youth and Adult Learning.
QuelleIn: Middle School Journal, 33 (2001) 1, S.48-55Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0094-0771
SchlagwörterStellungnahme; Cooperative Planning; Educational Change; Educational Environment; Educational Improvement; Middle School Students; Middle School Teachers; Middle Schools; Team Teaching
AbstractExamines ways in which interdisciplinary teaching teams change middle school organizations; considers the structure and benefits of transformative organizations, the five features of effective implementation of organizational change, the nature of transformative organizational structures, and the ways these structures create growth-inducing environments for students and teachers. Discusses the benefits of transformed middle schools for student achievement and teacher satisfaction. (JPB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Middle School Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: