Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHunt, Pam; Doering, Kathy; Hirose-Hatae, Anne; Maier, Julie; Goetz, Lori
TitelAcross-Program Collaboration To Support Students with and without Disabilities in a General Education Classroom.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH), 26 (2001) 4, S.240-256Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterAcademic Achievement; Cooperating Teachers; Disabilities; Educational Planning; Elementary Education; Inclusive Schools; Interpersonal Competence; Regular and Special Education Relationship; Social Development; Social Support Groups; Teacher Collaboration; Teamwork
AbstractA team of educators, parents, and an outreach consultant developed Unified Plans of Support (UPS) for three students whose academic performance was below grade level and whose social participation was limited. Evaluation outcomes suggest consistent implementation of the UPS was associated with increases in academic engagement and social interactions. (Contains references.) (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH)" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: