Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMurry, G. Brandon; Murry, Francie R.
TitelA Customized Template for Pre-Service Teachers: Analyzing Efficiency, Effectiveness, and Appeal of Developing a Web-based Lesson.
QuelleIn: Quarterly Review of Distance Education, 2 (2001) 4, S.319-32Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1528-3518
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Distance Education; Higher Education; Instructional Design; Instructional Development; Internet; Lesson Plans; Preservice Teacher Education; Preservice Teachers; Teaching Methods; Web Based Instruction; World Wide Web
AbstractSix research questions were posed regarding the process of developing a Web-based lesson to examine efficiency (time and effort), effectiveness (inclusion of specific instructional components and functionality of specific technical components), and appeal (anxiety, confidence, liking, usefulness and intended future use) of two Web-based lesson developmental alternatives by preservice teachers. (Author/AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Quarterly Review of Distance Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: