Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEvans, Terry D.
TitelTwo Approaches to Workplace Flexible Delivery and Assessment in a Rural Community.
QuelleIn: Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research, 9 (2001) 2, S.1-21Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1039-4001
SchlagwörterEngineering Education; Foreign Countries; Job Training; Office Occupations Education; Postsecondary Education; Rural Areas; School Business Relationship; Student College Relationship
AbstractTwo approaches to flexible learning were tried in an Australian college of technical and further education: in engineering, the industry enterprise approach focused on employers as clients; in office administration, the individual customization approach viewed the student as client. Each model fit different types of training needs and contexts. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: