Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHurtes, Karen P.; Allen, Lawrence R.
TitelIncorporating an Outcome Orientation into the Curriculum.
QuelleIn: SCHOLE: A Journal of Leisure Studies and Recreation Education, 16 (2001), S.95-105Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Development; Higher Education; Outcome Based Education; Parks; Recreationists
AbstractIn the 1990s, the National Recreation and Park Association launched the Benefits Movement, which is based on benefits-based programming, benefits-based management, and benefits-based awareness. This paper provides park and recreation educators with an overview of the Benefits Movement, exploring its utility as a means through which academia can incorporate an outcome orientation across the wide range of course offerings. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: