Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAsunta, Tuula
TitelNew Challenges for Teacher Education and Pre-Service Training Based on the Assessment of Learning Primary-Level Science in Mozambique.
QuelleIn: Science Education International, 12 (2001) 2, S.24-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterConstructivism (Learning); Elementary Education; Foreign Countries; Problem Solving; Professional Development; Science Instruction; Student Evaluation; Teacher Education; Teaching Methods; Mozambique
AbstractInvestigates teacher education methods for teacher development as constructivist science instructors. Explains a typical day in a classroom using the traditional teaching approach and makes recommendations for promoting scientific thinking and problem solving. (YDS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: