Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcDonnell, Andrea P.; Brownell, KerriLee; Wolery, Mark
TitelTeachers' Views Concerning Individualized Intervention and Support Roles within Developmentally Appropriate Preschools.
QuelleIn: Journal of Early Intervention, 24 (2001) 1, S.67-83Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-8151
SchlagwörterDisabilities; Inclusive Schools; Interprofessional Relationship; Preschool Education; Preschool Teachers; Regular and Special Education Relationship; Teacher Attitudes; Teacher Collaboration; Teacher Surveys
AbstractA survey of 500 preschool teachers found a majority view individualized intervention on specific goals to be important for all children, they would like to receive all of the listed forms of assistance from special educators, and they want special educators to be involved in collaborative roles in their classrooms. (Contains references.) (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Early Intervention" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: