Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNagle, John M.
TitelInvited Commentary: Reflections on the Five Papers from an Administrative Perspective.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 25 (2000) 2, S.119-21Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterStellungnahme; Distance Education; Higher Education; Inclusive Schools; Knowledge Base for Teaching; Preservice Teacher Education; Regular and Special Education Relationship; Severe Disabilities; Teacher Certification; Teacher Education Programs; Teacher Shortage
AbstractThis commentary reviews previous articles highlighting key issues relevant to special education teacher certification. It discusses the low percentage of students who complete teacher education courses and are teaching three years later, the need to restructure special education certification, and the promise of distance education in teacher education. (Contains seven references.) (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: