Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFerguson, Dianne L.
TitelInvited Commentary: Are We Thinking Big Enough Yet?
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 25 (2000) 2, S.117-18Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterStellungnahme; Accountability; Beginning Teachers; Disabilities; Educational Change; Educational Innovation; Field Experience Programs; Higher Education; Inclusive Schools; Knowledge Base for Teaching; Outcomes of Education; Preservice Teacher Education; Regular and Special Education Relationship; Student Teaching; Teacher Certification; Teacher Education Programs
AbstractThis commentary discusses some of the challenges teacher education programs face in preparing teachers for working with students with disabilities. Trends toward making teacher education more authentic, increasing opportunities for practicum experiences, and focusing on the abilities of teacher candidates to achieve student learning are highlighted. (Contains four references.) (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: