Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWong, Hin-Wah
TitelA Preliminary Analysis of the Nature of Teaching and Learning of Selective Schooling and Universal Schooling: Restructuring of the Knowledge Base of Education in Asia.
QuelleIn: Chinese University Education Journal, 26 (1999) 2, S.201-220Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1025-1936
SchlagwörterEducational Objectives; Educational Practices; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Individual Differences; Knowledge Base for Teaching; Learning; Student Improvement; Student Motivation; Teaching (Occupation); Asia
AbstractAnalyzes the concept of "knowledge base" in education. Describes the process and methods of inquiry into the nature of selective and universal schooling. Delineates the distinctive nature of teaching and learning based on the analysis of differential treatment of learners' individual differences and motivations of the two kinds of schooling. (CMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Chinese University Education Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: