Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeath, Shirley Brice
TitelMaking Learning Work.
QuelleIn: Afterschool Matters, 1 (2000) 1, S.33-45Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAfter School Programs; Elementary Secondary Education; Extracurricular Activities; Recreational Activities; Student Participation; Theater Arts; Urban Areas; Youth Programs
AbstractUsing research conducted at an urban youth theater program, this paper demonstrates how young artists play organizational roles and act with a sense of agency comparable to that of the corporate world. The paper helps those working in school- and community-based after-school programs see new partnerships and programs as both possible and profitable in many ways. (SM)
AnmerkungenAfterschool Matters, c/o Children & the Classics, 114 W. 17th St.,Suite 3R, New York, NY 10011; Tel: 212-206-7722.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: