Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDavis, Niki; Dillon, Patrick; Selinger, Michelle
TitelA New Millennium Approach for the Journal of Information Technology for Teacher Education: Increasing Collaboration and Quality.
QuelleIn: Journal of Information Technology for Teacher Education, 8 (1999) 3, S.273-88Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0962-029X
SchlagwörterComputer Uses in Education; Educational Technology; Elementary Secondary Education; Higher Education; Information Technology; Preservice Teacher Education; Student Teachers
AbstractIntroduces an issue on information technology in teacher education, describing: the journal's collaborative team of editors; how the journal's papers are processed; and how to increase quality in the maturing field of new technologies in teacher education. Two appendixes present notes for referees and guidelines for contributors to the journal. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Information Technology for Teacher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: