Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHalbach, Ana
TitelTrainee Change through Teacher Training: A Case Study in Training English Language Teachers in Spain.
QuelleIn: Journal of Education for Teaching, 26 (2000) 2, S.139-46Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0260-7476
SchlagwörterAttitude Change; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Foreign Countries; Higher Education; Language Teachers; Preservice Teacher Education; Second Language Instruction; Student Teacher Attitudes; Student Teachers; Spain
AbstractInvestigated changes in Spanish preservice English language teachers' perceptions of teaching. Participants were students in a postgraduate teacher training course and students taking a course in methodology, an optional subject for their degree in English. Surveys administered at the beginning and end of the semester indicated that taking a teacher training course influenced how students thought about teaching and learning. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education for Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: