Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHyson, Marilou
TitelGrowing Teachers for a Growing Profession: NAEYC Revises Its Guidelines for Early Childhood Professional Preparation.
QuelleIn: Young Children, 55 (2000) 3, S.60-61Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0044-0728
SchlagwörterCertification; Child Caregivers; Early Childhood Education; Guidelines; Preschool Teachers; Professional Development; Standards; Teacher Competencies; Teacher Qualifications; Teaching Skills
AbstractDiscusses the professional standards established by the National Association for the Education of Young Children (NAEYC). Explains the necessity of periodic revision of the guidelines and the benefits of doing so. Outlines the essential elements of NAEYC guidelines: child development and learning; curriculum development and implementation; assessment and evaluation; family and community relationships; professionalism; and field experiences. (TJQ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: