Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelThe Boiler Room and Beyond: Bridging Standards and Community.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 5 (2000) 1, S.8-11Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Standards; Active Learning; Elementary Education; Elementary School Students; Experiential Learning; Field Trips; Integrated Curriculum; School Community Relationship; South Dakota
AbstractMini-field trips to the boiler room and bus garage at a South Dakota elementary school increased student interest in their school and community and resulted in increased attendance. Photographs, interviews, and a student-produced book on the trips reinforced student interest and provided the means to integrate the curriculum and incorporate curriculum standards. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: