Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFeldman, David; Gordon, Phyllis; Merbler, John; Tulbert, Beth
TitelEvaluations of the Importance of Applied Behavior Analysis Competencies by Teachers of Students with Emotional and Behavioral Disorders.
QuelleIn: Teacher Educator, 35 (1999) 2, S.15-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0887-8730
SchlagwörterBehavior Disorders; Elementary Secondary Education; Emotional Disturbances; Knowledge Base for Teaching; Student Behavior; Teacher Competencies; Teaching Skills
AbstractAssessed the importance of knowledge and skill competencies in applied behavior analysis by experienced teachers of students with emotional-behavioral disorders (E/BD) who completed E/BD knowledge and skill competency rating scales. Teachers considered applied behavior analysis competencies very important to their teaching knowledge and skills. There were significant differences among mean importance ratings within both knowledge and skill competency lists. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Educator" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: