Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGoodman, Yetta
TitelLearning from the Past, Living in the Present: An Interview with Yetta Goodman.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 4 (1999) 3, S.22-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Active Learning; Classroom Techniques; Democratic Values; Elementary Secondary Education; Grades (Scholastic); Higher Education; Interviews; Preservice Teacher Education; Teacher Responsibility; Teacher Student Relationship; Teaching Experience
AbstractProfessor of Education Yetta M. Goodman discusses her realization that teachers should showcase and support students rather than being the center of attention themselves, the importance of teachers observing their students in various contexts, the degrading aspect of grades, and the rights and responsibilities of teachers as professionals to state their beliefs and help kids to do the same. (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: