Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStarnes, Bobby Ann
Titel1999 Exemplary Classroom Award Recipients.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 4 (1999) 3, S.12-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterActive Learning; Awards; Class Activities; Classroom Techniques; Creative Activities; Discovery Learning; Elementary Secondary Education; Learner Controlled Instruction; Professional Recognition
AbstractPresents the 1999 winners of the Foxfire Exemplary Classrooms Awards. The winners were diverse in grade level, urban and rural settings, years of experience with the Foxfire core practices, and ideas about how to implement the Foxfire approach. Activities and experiences from each winning classroom are highlighted. Criteria for winning an award include risk taking and the use of core practices. (CDS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: