Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLambacher, Stephen
TitelA CALL Tool for Improving Second Language Acquisition of English Consonants by Japanese Learners.
QuelleIn: Computer Assisted Language Learning, 12 (1999) 2, S.137-56Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0958-8221
SchlagwörterStellungnahme; Acoustic Phonetics; Articulation (Speech); Computer Assisted Instruction; Computer Software; Consonants; Contrastive Linguistics; English (Second Language); Error Correction; Feedback; Oral Language; Pronunciation Instruction; Second Language Instruction; Second Language Learning
AbstractExplains the use of a computer-assisted language-learning tool that utilizes acoustic data in real time to help Japanese second-language learners improve their perception and production of English consonants. The basic features of the speech-learning software that runs on a networked workstation and is used for pronunciation training are described. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Computer Assisted Language Learning" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: