Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTunnicliffe, Sue Dale
TitelIt's the Way You Tell It! What Conversations of Elementary School Groups Tell Us about the Effectiveness of Animatronic Animal Exhibits.
QuelleIn: Journal of Elementary Science Education, 11 (1999) 1, S.23-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1090-185X
SchlagwörterAnimals; Discourse Analysis; Display Aids; Elementary Education; Exhibits; Instructional Materials; Museums; Robotics; Science Education; Science Teaching Centers; Zoos
AbstractCompares the content of conversations generated by elementary school groups at animatronic animal displays in a temporary zoo exhibit and in a permanent natural-history museum exhibit. Finds that moving animal models in themselves are insufficient to induce many visitors to talk about them in other than a superficial, cursory manner. Contains 17 references. (Author/WRM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Elementary Science Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: