Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDechesne, Marti; Goodwin, Gabrielle; Baker, Laurie; Cho, Dong Wan
TitelOperation: Language.
QuelleIn: American Language Review, 2 (1998) 4, S.39-43Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1092-6992
SchlagwörterStellungnahme; Cultural Awareness; English (Second Language); Foreign Countries; Higher Education; Immersion Programs; Intensive Language Courses; Program Descriptions; Program Effectiveness; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Attitudes; South Korea
AbstractDescribes development of POSTECH Live-in English program (PLEP), a five-week intensive-English program at Pohang University of Science and Technology (South Korea) originally designed in 1996 to improve students' English skills and cultural awareness through intensive program of formal instruction with native English teachers. Focuses on reporting of effectiveness of program and determining what aspects of simulated immersion program were deemed most successful by participants, using Winter 1997 as a model. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Language Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: