Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAgran, Martin; Snow, Kimberly; Swaner, Jayne
TitelA Survey of Secondary Level Teachers' Opinions on Community-Based Instruction and Inclusive Education.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 24 (1999) 1, S.58-62Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterCommunity Programs; Disabilities; Educational Planning; Inclusive Schools; Instructional Effectiveness; Postsecondary Education; Student Needs; Surveys; Teacher Attitudes
AbstractA survey of 65 secondary and postsecondary-education special educators found that they supported both community-based instruction and inclusive education and believed students benefited from each. The implications of the findings are discussed, with an emphasis on basing educational programming on the student's needs, wishes, and interests. (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: