Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFuller, Richard; Chalmers, Denise
TitelApproaches to Learning of TAFE and University Students.
QuelleIn: Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research, 7 (1999) 1, S.127-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1039-4001
SchlagwörterAchievement Need; College Students; Foreign Countries; Higher Education; Institutional Mission; Learning Strategies; Student Educational Objectives; Technical Institutes; Universities; Vocational Education
AbstractAn Australian study of 80 technical-and-further-education (TAFE) and 89 university students and 381 other undergraduates (114 previously in TAFE) found that predicted differences in their approaches to learning were not confirmed. There was no evidence that the different missions of universities and TAFE institutes influenced different learning approaches. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: