Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKagan, Sharon L.
TitelThe More Things Change, the More They Stay the Same: Fact or Fiction? From Our President.
QuelleIn: Young Children, 54 (1999) 1, S.2Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0044-0728
SchlagwörterStellungnahme; Early Childhood Education; Editorials; Educational Change; Instructional Leadership; Organizations (Groups); Preschool Education; Sociocultural Patterns
AbstractDiscusses notable changes occurring in early childhood education and the National Association for Education of Young Children: (1) both are experiencing unprecedented growth; (2) the increased attention from media, politicians, business, researchers, policymakers, and parents has created challenges for both; and (3) there are new leadership opportunities exemplified by several programs, including an NAEYC fund to support emerging leaders. (KB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: