Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMiller, Andrea; Valasky, Wendy; Molloy, Patricia
TitelLearning Together: The Evolution of an Inclusive Class.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 3 (1998) 2, S.14-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Environment; Educational Strategies; Elementary Education; Inclusive Schools; Language Skills; Regular and Special Education Relationship; Small Group Instruction; Teacher Collaboration; Teaching Experience; Team Teaching
AbstractA general-education teacher, a special-education teacher, and her two assistants worked together to develop an integrated, fully inclusive classroom in a Bayview (New York) elementary school. A blend of whole and small-group instruction was augmented with peer teaching and small cooperative groups. Language remediation centered on the curriculum and was done in the classroom. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: