Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCoe, Carol
TitelTurning Over Classroom Decision Making: A Teacher's Experience over Time.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 2 (1997) 2, S.7-9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Active Learning; Class Activities; Classroom Techniques; High School Students; High Schools; Instructional Innovation; Learner Controlled Instruction; Open Education; Oral History; Participative Decision Making; Student Participation; Student Projects; Teaching Experience
AbstractA high school teacher describes how her classroom methods changed from traditional teacher-centered pedagogy to the active and democratic involvement of students in developing their own learning communities. Sidebars describe class projects: an oral history project that blossomed into a "Forties Festival" with 1940s alumni and the "M-Possible Dream" (a worldwide online learning community). (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: