Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDonlevy, James G.; Donlevy, Tia Rice
TitelTeachers, Technology, and Training. Implementing the National Science Education Standards: Identifying and Removing Barriers to Success for All Students.
QuelleIn: International Journal of Instructional Media, 24 (1997) 4, S.273-86Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0892-1815
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Standards; Educational Development; Educational Research; Educational Technology; Elementary Secondary Education; Ideology; Instructional Improvement; Mathematics Education; National Standards; Psychology; Science Education; Sociology
AbstractIdentifies technological, psychological, ideological, and sociological barriers to success in science for all students and proposes ways to eliminate them. By identifying and removing impediments to learning, greater numbers of students will reach the higher national standards as reflected in the "National Science Education Standards" and be led to enter the challenging professional worlds of science and mathematics. (Author/AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Instructional Media" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: