Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAmundsen, Cheryl; Saroyan, Alenoush; Frankman, Myron
TitelChanging Methods and Metaphors: A Case Study of Growth in University Teaching.
QuelleIn: Journal on Excellence in College Teaching, 7 (1996) 3, S.3-42Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1052-4800
SchlagwörterCase Studies; College Faculty; College Instruction; Discussion Groups; Economics; Faculty Development; Higher Education; Instructional Improvement; Longitudinal Studies; Student Evaluation of Teacher Performance
AbstractA four-year study followed teaching changes of an experienced economics professor as he participated in an informal faculty discussion group. Results are presented in three sections, each representing a different perspective: a narrative based on two interviews; a framework depicting teaching improvement as a dynamic process of conceptual and behavioral change; and an analysis of student course ratings. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal on Excellence in College Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: