Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGibb, Gordon S.; Ingram, Cregg F.; Dyches, Tina Taylor; Allred, Keith W.; Egan, M. Winston; Young, James R.
TitelDeveloping and Evaluating an Inclusion Program for Junior High Students with Disabilities: A Collaborative Team Approach.
QuelleIn: B.C. Journal of Special Education, 21 (1998) 3, S.33-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0704-7509
SchlagwörterDisabilities; Inclusive Schools; Instructional Effectiveness; Junior High Schools; Regular and Special Education Relationship; Teacher Attitudes; Teacher Collaboration; Team Teaching
AbstractA study investigated perceptions of five junior high general-education teachers and three special education teachers participating on a collaborative inclusion team. Both general and special-education teachers were positive about the inclusion and the teaming and believed the arrangement provided a rich learning environment for students with disabilities. (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "B.C. Journal of Special Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: