Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDownie, Marcia; Moore, Patricia
TitelClosing the Gap: Schools Forge a Bridge to Community--In California: Comprehensive Services and Realistic Planning.
QuelleIn: Perspectives in Education and Deafness, 16 (1998) 5, S.15-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1051-6204
SchlagwörterCareer Counseling; Deafness; Education Work Relationship; Individualized Education Programs; Individualized Transition Plans; Parent Participation; Secondary Education; Self Determination; Student Participation; Transitional Programs
AbstractDescribes the services of the Career Education and Vocational Department at the California School for the Deaf, including providing career counseling and transition activities for students, encouraging parents and teachers to become involved in transition planning, and training students to take ownership of their own Individualized Transition Plan. (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Perspectives in Education and Deafness" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: